2013. március 29., péntek

1. rész~ Leszünk még valaha legjobb barátok? Vagy esetleg többek annál?

Sziasztok!
Meg is hoztam az első részt.
Köszönöm a feliratkozókat, a pipákat és a kommenteket. :)

Hope u like it ;)


- Még mindig nem írt... Ennyire nem érdekelném? - kérdeztem kétségbeesetten miközben hazafelé mentünk Jade-el.
- Zayn? - kérdezett vissza.
- Ki más... - sóhajtottam.
Már vagy egy hónapja nem beszéltünk... Azt mondta, hogy nyár elején, ahogy vége a sulimnak hazajön és együtt töltünk pár hetet. De előtte mindenképp szólni fog, hogy mikor jön pontosan. Ehhez képest semmit nem tudok. Már csak 1 hét van a suliból, és még mindig nem mondott egy szót se.
- Trisha se tud semmit? - kérdezte Liz.
- Nem tudom, nem beszéltem vele már rég óta.
- Akkor hát kérdezd meg, hátha tudja mikor jön Zayn! - mosolygott rám Jade.
Tudtam, hogy ez a mosoly nem őszinte. Jade mindig is ellenezte, hogy ennyire szeretem Zaynt. Mert bármennyire is nehéz kimondani, szeretem. Beleszerettem, annak ellenére, hogy tudom, őt sose fogom úgy érdekelni. Sőt, sehogy nem fogom őt érdekelni...
Mióta híres, alig keres. Azelőtt együtt jártunk suliba, nyáron a családjaink együtt mentek nyaralni, mindent megbeszéltünk, nem voltak titkaink egymás előtt. Most meg... Jó, hogyha kéthavonta felhív vagy küld egy SMS-t.
- Lauren, hahó! - lóbálta kezét előttem Jade.
- Jaj, bocsi, elgondolkoztam. - ráztam meg a fejem.
- Figyelj, ez így nem mehet tovább. Meg kell mondanod neki mit érzel iránta. - mondta határozottan.
- Mi?! Nem, dehogy fogom megmondani! - tiltakoztam.
- De én már nem vagyok képes elviselni ezt! Ha találkozol nagyritkán Zaynnel, akkor 2 hétig azt hallgatom, hogy Zayn így Zayn úgy, ha pedig nem törődik veled 1 hónapig akkor meg azt kell hallgatnom... Szeretlek, tudod jól, mindig meghallgatlak ha valami gáz van, de ettől már kezdek besokallni! - kelt ki magából barátnőm.
- Igazad van. De én se tudom, hogy mit érzek... Ez nem szerelem.... Hanem...
- Mindegy, de beszélned kell vele!  - vágott szavamba.
- Beszélnék én vele, de nem fogja hazatolni a képét sose... - mondtam gúnyosan.
Jade megforgatta a szemeit, majd elbúcsúztunk.
Miközben egyedül sétáltam az unalmas, csendes bradfordi utcákon szokás szerint Zayn járt a fejemben.
Tényleg ennyit jelentett neki ez a több mint 15 év? Ugyanis már ennyi éve ismerjük egymást. 4 éves voltam mikor ideköltöztünk, Zaynék mellé. Szomszédok lettünk, a szüleink összebarátkoztak. Egy óvodába, általánosba majd gimibe jártunk. Azóta legjobb barátok voltunk...
Aztán amikor jelentkezett az X- Factorba, minden megváltozott.
Elhitte, hogy igen is jó abban, amit csinál.
Híres lett.
Fontosabb lett a karrierje, mint a családja, barátai.
Én pedig beleszerettem, ezek ellenére.
A hiánya döbbentett rá arra, hogy mennyire sokat jelentett nekem. Akkor jöttem rá, hogy szeretem.
Felnéztem a poros járdáról; Már majdnem otthon vagyok. Zaynék háza a mi házunk előtt volt. Megálltam a kerítésük előtt.
Megkérdezzem Trishat, vagy ne? Nem szánalmas, hogy én ennyit keresem Zaynt, ő pedig szarik rám? - kérdeztem magamban.
Végül lábaim mégiscsak a kapu felé irányítottak.
Vettem egy mély levegőt, majd becsöngettem.
- Szia, Lauren! Gyere beljebb! - mosolygott rám Zayn anyukája.
- Nem, köszönöm, csak egy kérdés erejéig zavarok.
- Nem zavarsz, mondjad csak.
- Nem tetszik tudni, hogy Zayn mikor jön? - nyögtem ki kérdésem.
- Hmm, azt mondta nyár első heteiben, ha jól emlékszem.
- Igen, ezt én is tudom. Pontosabban nem mondta mikor?
- Nem, de a születésnapodra biztos itt lesz. - mosolygott rám biztatóan.
Tényleg, a szülinapom! Annyira aggódtam, hogy el is felejtettem. Június 15... Már csak egy hét. Annyira csak számítok neki, hogy hazajön.
- Ő mondta, hogy jön? - kérdeztem izgatottan.
- Igen. Már előtte való nap itt lesz. Hidd el, fontos vagy neki. - mondta kedvesen.
Rámosolyogtam Trishara, elköszöntem, majd remegő lábakkal hazaindultam.

"Hidd el, fontos vagy neki." 
Ez a mondat járt a fejemben egész este.
Vegyes érzelmek keringtek bennem. Ha fontos vagyok neki, miért nem hív soha?
Gyorsan leírtam egy SMS-ben Jade-nek a történteket, bár tudtam, hogy nem érdekli, majd letusoltam és gondolataimmal zuhantam ágyba.
Vajon van esély arra, hogy Zaynnel minden a régi legyen?
Leszünk még valaha legjobb barátok?
Vagy esetleg többek annál?


7 megjegyzés:

  1. wááá*o*jóólett :3 gyorsan köviitt :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kezdés. Nekem nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok milyen lesz a találkozás. Mit fognak egymáshoz szólni. Mi lesz a reakciójuk. Lauren elmondja-e mit érez. Vagy Zayn akar neki mondani valami....
    Ez így nagyon izgalmas. Már várom a következőt! :D

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan kövit!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Wááw *___* Gyooorsan köviit!

    VálaszTörlés
  5. Na erről beszelek.... Azt irtad hogy szombaton lesz új rész ,és már hétfő van ..még mindig semmi :(((

    VálaszTörlés
  6. azt még csütörtökön írtam:)) és pénteken hoztam is.

    VálaszTörlés